EJDERYAA Türkiyedeki doktorlar birşey demiyor ama yurtdışındaki drlar hiç-bir şekilde önermiyorlar.Bitkisel olunca zararlı değil faydalı diye düşünüyoruz. Aslında öyle bir şey yok. Bitkisel daha zararlı detaylıca araştırırsanız bulursunuz. Yurtdışındaki doktor ablama gida takviyesi nedir para düzeni demişti onun yerine vitamini bulgurdan nohuttan bilmem neyden neyden alsın kullanmayın demişti bende hicbirsekilde kullanmadım cocuklarimda cok istahszdi üstelik