OESKIDENDI Neden kullanmadiginizi sorabilirmiyim acaba benimde 3 çocuğum var bende sağlık ocağının verdiği D3 ve kan damlası hariç hiç birşey kullanmadım şimdi burda herkes yazınca da vicdan azabı çektim maddi olarak kullanmadığım için sizin yorumunuzu görünce biraz rahatladım sanki ama bir nedeni var mı yoksa sizde mi maddi durumdan dolayı kullanmadiniz şimdiden teşekkürler