Kuzeyimelif Dün hastaneye yatış verildi 8 aylık bebeğim 3 gündür ateşli dün hastaneye getirdik 40 derece ateş mosmor biz dişten dedik ama değilmiş mikrop var enfeksiyon yatış verildi o cocugu öpmeyin deyince zorlarına gider akrabacıkların
DenizSerap Çok geçmiş olsun genel olarak neden olmus olabilir emzik kullanıyorsa belki o yolla bile bulaşmış olabilir hemen doldurmayın kendinizi🥺
Kuzeyimelif DenizSerap huu öyle sanın kaynım inşaatçı elleriyle aldı cocugu Pazartesi günü eltim cocugu şapur şupur öptü kasten yaparcasına kaynanam ağzına silikon soktu emzik diye dalga gevti bağırdım falan lafımı esirgemem çok kızdım ama kimyasal sonuçta binbir kişinin elinden geçiyor haksız birşey varmı sizce 😟
Kuzeyimelif Kuzeyimelif silikonun ucu var ince uzun dersleri kapatmak için olan serefsiz köpek cahil kör cahil bilgisiz
Morusevenanne Kuzeyimelif şokum şu anda! Yok artık hiç vicdan da mı yok yazık. Çok geçmiş olsun en kısa sürede iyileşir inşallah kuzucuk
prenses3509 Kuzeyimelif gecmıs olsun cnm izin verme kımsenın dokunmasına uyar gerekirse koy tepkını hiçbırsey senın bebeğinden daha değerlı değil küsen küssün darılan darılsın biz bıle öpmeye kıyamazken agzına silikon sokmak nedır yaa o silikonu napayım biliyor musun 😡😡 bebek söz konusu olunca inanılmaz sinirlenıyorum.bazen kendım bakıyorım dıye isyan ediyorum ama sanırım en güzeli kendi içinden de olsa kımseye vermemek.
Arzukeskn Bebekleri korumak zorundayız kim alınırsa alınsın çocuğumdan önemli değil ayrıca hasta oluncada suçlu yine biz oluyoruz o yuzden kimsenin boş lafını dinlicegime onlar alınsın iki lafıma
Elifim61 Kuzeyimelif Çok geçmiş olsun Allah şifasını versin. Bende bu pandemide bebekleri öpmelerini anlamış değilim.