Ben doğduğu günden beri su veriyorum. Şuan 2.5 aylık her uyandığında ve her beslenme sonrası su veriyorum hiçbir zararını görmedim. Gayette sağlıklı minik biberonu var onunla istediği kadar içiyor çok açsa eğer biberonu bir iki tur çektiriyorum midesini şişirmesin diye .