Kızlar bebeğim 4 ay 18 günlük mama kullanıyoruz etmediği için ayrıca kolik , bebeğim uyurken biberon istiyor ama mamayı emmiyor bazen emiyor , ve uyurken biberon ağzında olduğu için uyuya kalınca ister istemez mamayı içince gaz doluyor , sonrasında günümüz kabusla geçiyor , ve uykusundan uyanıyor sürekli , ben bu sebepten dolayı emzik alıştırmak istiyorum enazından gaz dolmayacak içine , nasıl alıştırabilirim yardımcı olurmusunuz ??