Liyafm Kızım 3 ay 18 günlük hem meme reddi hem de biberon reddi yaşıyor kaşıkla beslemeye çalışıyorum başına gelen var mı?
Liiilaaa Liyafm evet bu ayda dış dünyaya ilgisi arttığı için emmek istemez siz yine teklif edin emzirirken boynunuza flar veya ilgi çekici bir kolye takın belki oynarken emer
Durukusunannesii Liyafm Ben yaşıyorum yaklasık 1 aydan beri susn 4 ay 14 günlüğüz hala zar zor emzirip mama vermeye calsyrm
Synmannesi Liyafm Üç aydan beri bu şekilde kaşıkla veriyorum arada sırada çok nadir biberonla içiyor geri Sep kaşık kızını 9:30 aylık düşün artık