Liiilaaa Weewell kullanıyorum 1 sene oldu tam keşke hamileyken alaaymışım yogurtlar taş gibi oluyor ve cok pratik
Liiilaaa Glrztrk 2. El almanızı tavsiye etmem benim makina birden gidiverdi üstelik bişey yokken Garantıye gonderdım anakartla ılgılı bır sorunmus yanı demem o ki 2 yıl en ufak bı sıkıntıda garantıye verırsınız zaten plastik bişey görünce şok olmuştum bu kadar basit bir makinamıydı diye