MuhammedAmine Deletedmom_297 ben bebelac gold 1 900 gr mamayı 85 liraya almıştım bebeğim içmeyince çöpe attım açılmış paket olduğu için siz normal fiyatından da pahalıya veriyorsunuz sanki bari uyguna verin de ihtiyacı olan faydalansın sizde faydalanın
Deletedmom_297 MuhammedAmine hiç açılmamış ve ben baya pahalıya almıştım suan 350 gramı markette eczanelerde 50 tl hanfendi