Sevda6767 balbocegimmm ben de şurada durayım. Erken oldu ikizlerim. İşitme testini geçtiler ama mutlaka Bera da yapılmalı dendi. Yaşadığım yerde Bera testi yapılan hastane yok. Henüz il dışında da bir yere gidemedik
Babybloom balbocegimmm Bera testi şart mı sizce? Yani kızım 6buçuk aylık ve bence gayet iyi duyuyor. Ama testi de yaptırmam gerek sanırjm🙄şu dönemde hastaneye gitmeye korkuyorum
balbocegimmm Babybloom bebegim prematüre dogdu 26 gun kuvez geçmişi var. Kuvezde kalan bebekler için saglik bakanlığı gerekli duyuyor. Bnm kizim pedagog kontrolünde seslere tepki vermedi o sebepten mutlaka götüreceğim. Bazen seslere tepki veriyordu iki gündür vermiyor gerçekten
F-Betul Babybloom Bera testi yaptırın dedilerse bence yaptırın, benim kayınpederimde işitme sorunu vardı kızım risk grubunda olduğu için bize de “6 aylık olunca yaptırın” dediler denedik bir kere kızım uyumadı ben de oradaki uzmana sordum “ duyduğundan eminin yaptırmasak ne olur “ diye “ bu test en ufak işitme kaybını bile tespit ediyor ihmal etmeyin tekrar deneyin “ dedi.
Babybloom balbocegimmm teşekkürler ben de alayım randevum. Bizim ki de 5 hafta erken doğdu ondan gerekli gördüler sanırım
Hbbsnnplt balbocegimmm merhaba benim bebeğim erken doğmadı isitmeden de geçtik öncesinde anı seslere güzel tepki veriyordu su üç gündür vermiyor 35 günlük
Hbbsnnplt F-Betul merhaba benim oğlum işitme testini geçti ama şu 3 gündür ani seslere tepki vermiyor normal mi acaba
Sevda6767 Hbbsnnplt erken doğanlarda prosedür bu şekilde imiş. Sağlık ocağı uyardı. Üniversite hastanesinden Ekim ayı için anca sıra bulabildik. Ekim ayında götüreceğiz. 6 aylık olmak üzereler. Kulaklarında sorun görünmüyor yine de götürün dediler
Hbbsnnplt F-Betul 35 günlük doğduktan bir gün sonra geçti anı seslere tepkisi flan iyiydi su üç gündür eskiis gibi tepki vermiyor asi faln mi etkiledi acaba
F-Betul Hbbsnnplt Aşının etki edeceğini sanmam, şüpheniz varsa bence doktora götürün. Sorun varsa bile erken teşhisle hallolur. Gidene kadar sağına geçin konuşun parmak şıklatın hafifçe sonra soluna geçin aynılarını yapın bakalım ne yapacak.