Dün gaviscon için post acmıstım Dr yanında tribudat ta verdi 1 cay kasıgı verilecek ama dün akşam onu verdiğimden beri bebegim sürekli aglıyo gaz sancısı gibi bacaklarını ceke ceke aglıyo uykuları bile tamamlanmıyo cıglık la aglayarak uyanıyo tribudat karın agrısı yapar mı acaba kullanan oldu mu 44 günlük bebegim bu arada normalde gaz sancısı var zaten onun için vermişti Dr ama o sancıdan da beter aglıyo hiç durmuyor normal gaz sancısından daha fazla aglıyo