Aselduru88 Elimde 1 tane çeyrek altın var bileklik yapmak istiyorum memnun musunuz altına bi zarar oluyor mu düşme vs
Zrrnyntr Aselduru88 ben 6 7 aydır kullanıyorum. Çok rahat, diğer bileklikler emzirirken zor oluyor çıkardım ama çeyrek bilekliği duşta bile çıkarmıyorum. 😊 Eşimin doğum hediyesiydi
derodunya Aselduru88 siyah ipli olanlardan mı bahsediyorsun ben aldım 50 tl falan üst verdim eve vardım köşeden cıktı yere düştü Allahtan çarşıda düşmedi 😒😒😒
Purposeless Aselduru88 Ben de aldım iki tarafı altın kupluydu diye 100 lira falan fazla ödemiştim. Çok kullanışlı güzel bence Satarken de zarar olmuyor o anki altın kuru neyse o
bebekzeynep Aselduru88 benimde var bende çok severk kullanyrm kordonunu ip yaptrdm bebeğimde sıkıntı olmuyor rahat yani
umutcumunannesi ipliden boncuklu dsha iyi ben ikisinide kullandim iplinin zamanla rengi soluyor ister isteemmez suya falan girdigu icin ama boncukluya hic bisey olmuyor
Gupsemmm Aselduru88 benimde iki tarafı altın zincir olandan var çok kullanışlı bende yaptırmak istedim başka bir tane ama yanındaki altınlar fazla tutuyor
Minikbirkalp 1 yılı geçti kullanıyorum memnunum ama ipini değiştirip altın zincir yaptiricam ben o daha çok hoşuma gidiyor
Hamzam Aselduru88 bana da kayınvalidem dogum gnü hediyesi aldı ama hiç bir neden yokken ne bilyiim takasım gelmiyor, takı pek sevmiyorm hoş duruyo düşeceğini de sanmıyorum.