Byt28 desteksiz uyutuyoruz, ama yatağına bırakıp tamemen yalnız bırakmak şellinde değil. Ufak pışpışlar, emzik ve uyku arkadaşı ile uykuya geçiriyorum. Uyuyana kadar yanında koltukta oturuyorum. Yalnızlık hissini yaşatmayı doğru bulmuyorum. Uyuyunca ayrılıyorum.