ikizbabymom Damlacelikk daha sabah bebe bisküvisini taşlayan anneler vardı bu nasıl başlık toplaşıp saldırırlarsa görürsün🤣
Serapp__ Damlacelikk Aynen süt için erken size daha ama formül mamaya cicibebe atılıyor mu inan bilmiyorum
Serapp__ Klbaz Aynen 210 CC süt 4 5 tane cicibebe atıyorum içine benim kızımda sütü sade içmiyordu cicibebeli ballı veya pekmezli yapıyorum öyle içiyor
Damlacelikk Klbaz ben bebe biskuvisini rondo ya çekiyorum un haline getiriyorum 120 ye tepelere 1 tatli kaşığı koyuyorum benim oglum da 9.5 aylik 120 anca içiyor