teacher_mommy Merhabalar 💕, 8 aylık bebeğim oturmuyor hep emeklemek istiyor ve koltuklara tutunup ayakta durmak istiyor hep. Oturması da gerekmiyor mu ? Neden böyle yapıyor? Çok hareketli acaba ondan mı? Bilgisi olan var mı?
Balkizlarim teacher_mommy bence güzel bir şey bırakın yapsın benim kizimda çok hareketli oturduğunu bilmem 😁😍
bgmarik teacher_mommy benim kızımı anlatmışsınız siz 😊Tam 6.ayı bitirdiğimiz gün emekledi.Ondan önce sürünme ve geri emekleme dönemi yaşadık.Aşırı hareketli.Şu an 11 ay 3 günlük.Asla oturmuyor yürüyor.Canı isterse bizim parmağımızdan tutup istemezse kendisi tüm evi dolaşıyor.Oturduğu tek yer mama sandalyesi🙄
teacher_mommy Balkizlarim yaaa öyle mi diyorsunuz 6 aylık bebekler de var oturuyor çünkü ama eksik mi kaldı bilemiyorum biraz içim rahatladı 🌼❤️
AlininAnnesii- Bende emeklese diye dua ediyorum 8 aylik bizimkide😁 bence gayet normal kesfetmek istiyolar her yeri emeklese bizimkiside kendi kendine gidip kesfetse beni suruklemese😁😁😁
teacher_mommy AlininAnnesii- AlininAnnesii- ya öyle mi inşallah sizinki de emeklemeye başlayınca her şeyi karıştırmaya başlıyorlar 😄
Balkizlarim teacher_mommy eksik değil değil bence bebeğiniz fazlasını yapıyor benim bebeğim şuan 15 ay 12 günlük hala aynı 😍🤗