jolene Rabia112 ben de wewell kullanıyorum çok memnunum gayet güzel yoğurt yapıyor. O da aynı mantık, bence alınabilir
Sarezgi Ben tefal kullanıyorum arkadaşım weewell ikiside aynı yoğurt yapıyor hiç bi farkı yok çok para vermeye gerek yokmuş hepsi aynı alabilirsin bence
assd15 Damlaveminigi merhaba tuttu mu yoğurdunuz ? Ben evde keçi sütü mayalamaya çalışıyorum olmuyor almalı mıyım sizce bunu?