Merhaba bebişlerinize bayramlık nerden alacaksınız 🤭 benim ilk bebeğim bayrama 4 aylık olacak o yüzden çok heves ediyorum 🤭 instada Bi sayfada güzel bir takım gördüm ama 200 tl dedi ya 🙄 değer mi sizce başka mı baksam resmini ekliyorum. Siz nereden ne alacaksınız biz sadecee babanneye gideceğiz 😊
