glmser12 bebeğim 5 ay 10 günlük sadece anne sütü alıyor emzirme döneminde saç boyatan oldumu ben boyatmak istiyorum ama çok tereddütte kalıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz 😔 (bebeğimin doktoru boyatabilirisn dedi ama işte anne yüreği genede yapamıyorum)
1annee1 glmser12 bende 1 ayllikken ve 4 aylikken boyadjm. Bir sknti olmadi. Doktorumuza ve iki ebe arkdsm vardi sormuştum. Boyat dediler.
Baharutku Bende düşünuyorum ama emin degilim cunku henüz 6 günluğüz ama doktorumuza sorup öyle hareket etmeyi dusunuyorum :)
Sanemkrdmn Baharutku doktor bize süte geçmesi için kafanızda açık yara olması lazım ki kana karışıp süte geçsin dedi 😊
Zeynepadenmom glmser12 ablam boyatıyordu hamileyken de boyamisti son ayında hic bir sorun olmadi cok sukur sanmıyorum bi sıkıntı olacağını
burcuaykut glmser12 bebeğimin 40 ı çıkınca boyattım bende ombre yaptırdm dio boyası yaptırdm herhangi bir sıkıntı olmadı ☺️
Gurbettebianne glmser12 röflemi yaptırdım 40 ın çıktığı gün ve 7 saat sürdü . Önceden dolapta olan sütlerimi verdim . Bütün gün onları içti canım Hiçbirşey de olmadı .sütümün tadı felan da değişmedi