Perihali Beyzanur25 38 haftalık doğum oldu ama 33 haftaya uyumlu doğduğu bebeğim küveze aldılar 10 gün kaldı kıyafet bez vs hiç bişey istemediler
gunes20 Beyzanur25 35 hafta doğum yaptım.1 hafta kaldı küvezde. Bizden bebek bezi, örtü, şampuan istediler. Birde düzenli anne sütü götürülüyor. Beslenme saatlerini söylerler zaten, ona göre götürmüştük biz. Birde zıbın , şapka falan..
121015 Geçmiş olsun canım üste kalsın diye yazıyorum benim ki erken doğmadı ama küvez de kaldı zaten üzerine kıyafet giydirmiyorlar bez mama ıslak mendil vermiştik biz . Canını hiç sıkma orda daha güvenli ve iyileşecek
Beratmirac052 30 haftalık Doğum yaptım bende bez ıslak mendil istemişlerdi bebeğin durumuna göre anne sütü istiyorlar yada tıbbi mama canım zor bir süreç ama sabır ben biraz ağır atlatdım bu süreci ama çok şükür
ikizbabymom Beyzanur25 canım ben 30.+5 te ikizlerime doğum yaptım 38 gün kaldık yoğun bakımda o g ile beslendiler 1 ay bizim doktorumuz 2 kiloyu tamamlatıp anne bebek uyumuna bakıp çıkarıyo hastahaneden bizdende bez ıslak mendil pişik kremi istemişti hastahane çok geçmiş olsun bir an önce toparlansın meleğin
bicirik Beyzanur25 hayırlı olsun bebeğiniz ben 30+6 da doğum yaptım 21 gün kaldı kızım. Bez pişik kremi ıslak mendil pamuk bu tarz şey istediler. Stres yapmayın bol bol süt sağın onun şuan en çok süre ihtiyacı var inşallah en kısa zamanda bebeğinizi kucağınıza alırsınız🌼
Mehtapkerem Beyzanur25 canım benim 35 haftalık doğdu hiç birşey istemideler sadece anne sütü sağıp götürdüm oda pompa makinası kiraladık öteki türlü çok zor oluyor sağması 10 gün küvezde kaldı allahın izniyle aldık kucağımıza sende canını sıkma 🤲🏻 Kucağına en yakın zamanda alırsın inşallah
Anne25 Beyzanur25 32 haftalık doğum yaptım 50 gün önce 27 gün kaldı her gün anne sütü istediler eşim her gün götürdü