Merhaba anneler, kızım 15 aylık ay başında bir 6.hastalık geçirdik maaleaef, öncesinde de yemekten sıkılmaya başlamıştı şu anda neredeyse günü 1 2 lokmayla geçiriyoruz :( mama sandalyesinde bile oturmuyor ağzını açmıyor kafasını sağa sola çeviriyor.öncesinde harika yiyen her görenin özendiği bi bebekti böyle yaşayan var mı acaba ? Geçici bi durum mudur ne yapacağımı şaşırdım :(