Sevmmm Bebelac gold kullanıyorum acaba ondan mı oluyor çocuk geceleri kıvranıyor resmen 🤦♀️ akşam 8 den itibaren mama veriyorum sabah kadar iki saatte bir olacak şekilde. Başka öneriniz var mı ?
Krhn2021 Sevmmm merhaba ben baştA aptamil kullandım sevmedi ve çok gaz yaptı bebelAc gold kullanmaya başladık çok sevdi üstelik kendi gazını kendi çıkarmaya başladı ve gaz problemi yok 2 ay 14 bio giai gaz damlası çok işim yaradı benim tavsiye
Serapp__ Sevmmm Aksine benim kızıma çok iyi geldi gaz ve kabız olmadı ama Aptamil mahvetti kusma gaz kabız hiç iyi gelmedi hipp kullandik sonra oda iyiydi ama çabuk acıktırıyordu Bebelac iyi gelmişti
GMYEfeM Sevmmm normal bebelac yaptı gaz ama gold yapmamıştı kaç aylık dönem dönem artıyor gaz sorunu yada üşütmüş olabilir mamadan değildir biz sevmiştik goldu 😊
Sevmmm Krhn2021 benimki de kendi gazını kendi çıkarıyor aslında ama gece bir türlü bitiremedi ses çıkarmayı anlamadım uykusunda mi yaoiypr gerçekten derdi mi var 🤷🏻♀️
Sevmmm Serapp__ aslında ben de memnunum yani kusma kabızlık falan yapmıyor ama anlayamadım sanki gece boyu kıvranıyor sancısı varmış gibi ya da uykusunda öyle ses çıkarıyor 🤷🏻♀️ ocean D3 yapıyor olabilir ki acaba
Serapp__ Sevmmm Belli olmaz ki o canım bazen gazlı olur bazen gazsız bazı bebekler ilk 3 ay gaz sancısı çekmez 3 ay sonra başlar gaz sancıları belli olmaz yani
Nohutannesi Sevmmm bize yaptı. Eskiden hipp combiotic kullanırdık reddetti sonra bebelac denedim koca bebek artık ama ıkınmaktan bir hal oldu değiştirdim hemen. Mamadan olduğunu düşünüyorum yeni bir besin vermemiştim çünkü
GMYEfeM Sevmmm ooy daha çok minik normal ozaman gazlı olması mamadan değildir diye düşünüyorum inşallah düzene girer bnm oğlumda kolikti 🤭