KaanAtaM Selam arkadaşlar aranızda humana mama kullananlar varmı memnunmusunuz gaz ve kabız yapiyormu şimdiden teşekkürler ☺️
Melikeecbnn Ben kullanıyorum canım en başta Aptamil kullandık onu içmedi bebeğim sonra humanaya geçtim gerçekten çok güzel bir mama içeriği en temiz çok memnunum şuan 2 numarasına geçtim