Yualp Bebeğim bir aylık kuyruk sokumunda bişey belirdi doktor Gamze gibi zararı olmaz dedi doğduğunda farketmemiştim ama doğuştan gelirmiş galiba. Ya da sonradan iyice belirginleşti bilemiyorum bu şekilde başına gelen var mı🤔
Masalikoo Kızım 10 aylık.Bende sizin aylarda farketmiştim ama ucu kapalı olduğu için tabi sadece küçük nokta olduğu için doktor sorun olmaz,ama eğer deliğin ucu görünmeseydi o zaman düşündürürdü demişti.Çok şükür bi sorunlada karşılaşmadık hamdolsun
Yualp Masalikoo hmm delik benzeri bişey görünmüyor iki taraflı bi çukurlaşma var ortası etyığını başladığı yerde de çok az bi kıl var bu şekilde. Çok şükür maşallah inşallah hiç sorun olmaz sizde de
Masalikoo Yualp et parçası gibi bir şey varsa doktora muhakkak söyle kuzum.Şuan tam idrak edemedim basım olduğunu ama çukur ortasında et parçası varsa şiş doktor görsün
Masalikoo Yualp öyleyse iyi çok şükür,korktum bi an çeşit çeşit şeyler olduğu için et parçasıda diyince 😊Rabbim sağlıkla büyümelerini nasip etsin
Yualp Dunyaailm yaa öyle mi evet yetişkinlerde de oluyormuş demekki bebeklikten kalan mı doğuştan mı yani 🥰