Öyle bir çocuğa sahibim ki huyunu Rabbim düşmanıma vermesin. Bir saniye susmaz mı bir çocuk ya bir saniye ben sabırla karşılık verdikçe çocuk da düzelme de olmuyor. Sabrın da sabrı var. Ona kızmak istemediğimden başka odada oturdum ağlıyorum. Canımdan bezmiş durumdayım bir saniye tutup bezini değiştirmek mümkün değil her yer ya çiş olur ya kaka bide ortalık temizlemekle uğraşırım. Yemek yemez yese içse hep boğazında kalır aceleci olduğu için. Hep ağlar sürekli inatlaşır aksileşir.kendi kendine oyun kurup bitirmesi 5 dakika sürer. Bu saydıklarımı daha deve de kulak. Ağrımayan kemiğim yok kızlar bitik durumdayım. Böyle olup da düzelen oldu mu? Ne zaman düzeldi? 11 aylık benim bebeğim 😭😭😭