Benanneyimanne birboncukannesiiii bu gıdışle yakın 2 tl olması oyle olursa harıka olur 0.02 den almiştık 500 lıralık bılmem kac bin adet var😂
birboncukannesiiii bsr1453 Biz yüksek paralarla girmiyoruz. 500/1000 tl faln bizim koyduğumuzz Ekleme de yapmadı. Varolanı bekliyo.
tubbaaa Gezginprenses 1 ayı geçkindir başladık holo düşükken yatırdı eşim şuan sadece holodan 4 bin kâr var diyordu dün akşam ama ben pek anlamıyorum
2erkekannesii Arkadaşlar bu tür şeylere nasıl güveniyorsunuz. Valla ben korkarım. Tosun nasıl dolandırmisti milleti 😁😁😁😁
Benanneyimanne 2erkekannesii çiftlık bank ıle bunun alakası yok yasal olan bırsey bu yakında bankalar marketler kullanacak o işe donseydı sımdıye bıtcoın donerdı bu borsa daha cok
Masalll1 DurununAnnesi12 konuyu mutlaka oraya çeviriyorsunuz ya helal olsun durum iyi olsa da eminim kimse böyle şeyler yapmazdı demi 🤦♀️
Kerem1020- bsr1453 bende takipteyim herhalde grup kurulmuş bizi de alsalarda en azından bizimde bilgimiz olurdu
bsrt Arkadaşlar ben satamiyorum neden anlamadım holo 100 TL’lik falan aldım bide btt aldım 100 TL’lik şuanda 300 kusur görünüyor sat diyorum bakiye yetersiz miktar bilmem ne diyor ay biri anlatsın lütfen ya
Elifadakrt Flashtv lütfen yanlış anlamayın lafımı ama o zaman hisse senedi de caiz değil? Ama caiz olduğuna dair fetva veriliyor. Altın alıp yükselince bozdurmakta caiz değil o zaman. Herkes işine göre fetva veriyor. Bu işte kaybetmekte var paramızla bir yere ortak oluyoruz