@Raymalifalitiko#1124 başta faiz gibi düşündüm ki bu konu da hassasım.. sonra biraz işin içine girince birşeyleri alıyorsun. Yükselip düşeceğini bilmiyorsun. Benim gram altın hesabım vardı mesela aliyordum. Yükselince sattım . 3 5 ayda baya da kar ettim. Holo da aldım. Önce zarar ettim param gitti. Sonra birden yükselince kar ettim ve yarın ne olacağı belli değil. Yani parayı oraya koyduğunda o paraya para eklenmiyor sürekli öyle olsa faiz diye düşünebilirdim.