Gezginprenses Silinen postta bazı arkadaşlar vardı. Ne güzel haberleşip konuşuyorduk. Kullanıcı isimlerini de hatırlamıyorum. Burdaysanız burdan devam edelim mi ?
ipek39ela Gezginprenses Ay ben az miktar btt aldım 3 gün önce onda da 900 tl kardayim ama keşke ikiye bölseydim holo ve btt olarak 🙈
Timurcan mombeto Bende hep kızıyordum yorumlardan başka işin yok ordan gözünü ayırıp bizimle vakit geçir diye şimdi ben ondan beter oldum dk başı gidip ne kadar oldu diye bakıyorum 😂
bsr1453 mombeto 🤣🤣 ne zaman ekleme yapmalıyız kızlar yas bekliyorum düşerse biraz die düşmüyorrrr 😬😬😬
Gezginprenses ipek39ela bende holo btt çoğunluk tron ve Dage aldım. Hepsinden ufak miktarlarda holo aldı başını gidiyor 😊
Tubis5712 Ya kızlar ben de başlamak istiyorum napmalıyım akıl verin ne kadarla girmeliyim yükseliyor şimdi alınır mı
Gezginprenses Tubis5712 şu an çok yüksek ne olur bilmiyorum. Diğer postta bir arkadaş vardı. O bilgilendiriyordu .
ipek39ela Gezginprenses en iyisini yapmışsın kuzucum ya düşmez kesin bid aha düşse hemen alırım holo 🙈😂
derinsmoms Gezginprenses bende🤣 dun gece yatarken daha 390 tl m vardı suamda 490 oldu sabah kızım 6 da uyandı bı bakayım dedım soktayim🤣😂