Angellove94 Türknetten uzak durun.İlk bağlıcakları zaman bi ilgi bi ilgi hemen gelip bağlıyorlar beklemiyosun fazla.İlk bikaç ay çok hızlı falan oo diyosun internet bu işte.Sonra kopmalar başlıyo donmalar başlıyor.Arıyosun ilgilenen yok.Denk getirirsen çözcez kayıt oluşturdum diyor ama ne çözüm var ne bişey.Doğru düzgün kullanmadığın internet için her ay fatura kesiyor.Şikayet ediyosun yok olmuyor.Kapatalım diyosun kapatmıyorlar.Bildiğin kapamıyor adam.Halbuki sözleşmede istediğin zaman cayma hakkın var bedel ödemeden.Sonra dondurduk ama dondurduğumuz halde fatura gelmeye devam etti.Bize bağlamaya gelen adamı aramıştık artık nasıl kapattırıcaz bi bilgin var mı diye.Adam dedi ki abi çok uğraşırsınız ben ayrıldım ordan bunlarla yapılmaz dedi 🤷🏼♀️ Belki 6-7 ay sadece kapatmaya çalıştık,iş mahkemeye kadar gitti.Bu sürede hep fatura geldi ama.Muhattap olabileceğin birini bulamıyorsun ama fatura gönderiyo 🙄 sonra ttnete geçtik çok şükür bi sıkıntı yok gayet memnunuz