uykusuzMoMm merhaba doktorunuz yanlış yapmış bana kalırsa. Benim kızımın omuzunda küçük bir şekilde çıkmıştı neyse biz bekledik uzun süre geçmedi dahada arttı. Boyun altı gerdanlık kısmı tamamen kıpkırmızı oldu. İlk olduğu zaman ben doktora fotoğrafını atmıştım. Belirgin alerji gelişmiş takip edelim dedi. Zamanla bu artmaya başladı dediğim gibi gerdanlık kısmı falan . Dedik olmaz böyle doktora gidelim çünkü doktor görmeden bişey yapamayız dedi . Biz gittik baktı. Egzama olmuş ve alerji de olmuş dedi. Alerji benden kaynaklı anne sütü aldığı için egzamada havalardan kaynaklı vs dedi. Ben sana bir karışım vericem 3 merhem ve Mısır nişastasından oluşan onu yap dedi. Tabi yaraya dönüşürse , dönüşmezse ayrı bir merhem yazıcam onu kızaran yerlere süreceksin dedi. Bir tane de şurup verdi. Ama hiç bir şekilde onu kes bunu kes demedi. Zaten ek gıdaya geçtiğimiz dönemdi. 3 gün kuralına uyarak takip edeceksin dedi. Tahlil vs yapmadı.
Doktordan çıktı ertesi sabah uyandım bebeğimin vücudunda hiç bir şey kalmamıştı çok şükür 🙏 biz hastaneden çıktığımız gün su verdik. Ondan sonra geçti. Acaba dedik su içme zamanı geldi biz vermedik ondan olabilir mi falan diye. Tabi bilemeyiz. İllacları almaya da gerek kalmadı açıkçası. R