YigtnAnnesi Sebebini bilmediğim neden ağrıyor bilmiyorum ya hafif bir sancı var siz de hiç öyle oldumu usutmedimde usutsem kışın usuturdum☹️
Mu-Mi YigtnAnnesi ha pardon üşütmüş olabilirsin ayaklarını canım çok geçmiş olsun bazen bende de oluyo
Mu-Mi YigtnAnnesi evet kuzum ondan da olabilr ayaklarını sıcak tut ben corapsiz gezince hemen agiriyo