Arkadaşlar merhaba süt kanallarında tıkanmanız oluyor mu benim nerdeyse her ay 2 defa oluyor 14 aylık bebeğim emmesi azalınca sürekli tıkanıyor acı ateş oluyor pompa ile sağıyorum emmezse ama bu süreç yarın birgün memeden kesince ne olacak bilmiyorum başına gelen var mı neler yapıyorsunuz