Didarr bizde de vardı doktora gittik süt ve süt alerjisi dedi diğer belirtileri meme reddi, huzursuzluk, mukuslu kaka, pişikmiş. Süt ürünleri yumurtayı kestik bakalım 6 ay olsun alerji testi yapacağız. Hala mukuslu geliyor ama kakanın 3/1 gibi. Siz de çocuğunuzu gözlemleyin doktora gidin bence