zeynep_2020 senin bebegin benden buyuk bence 1 tane fazla gelmez. S olmayan icinde nöbet ilacı varmış, bebekleri cok uyutuyormus beynine baskı yapıyormus. O nöbet ilacı cok ağırmış. O yüzden kimisi bilmeden kullanıyormuş bebegi uyusun diye. Yani bilmeden bosuna nöbet ilacı veriyorlar. Aslinda internette daha ayrıntılı yazıyor okursun. Paranox S olan sadece agri kesici ateş düşürücü. Onda o etkiler yok. Bebege zararlı değil