neredenbileceksinizz benim oğlum 10 aylık,5 aydır çekiyorux bu hastalığı, bizimki de başını tutuyor şimdilik. Synacthen iğne olduk, sabril ve epix kullanıyoruz. Hala tedavimiz devam ediyor. Haziran sonu sabrili bırakırız dedi doktor. Kontrole gitmeyi bekliyoruz