Elifismail 19 aylik oglumun odasini ayirmaya karar verdim oglen odasinda cok guzel uyudu ama suan tam 2 saattir dalmaya calisiyo dalamiyo uykuya cok agliyo tekrar besigi yatak odama alirsam daha başedemem ilk gunler sizlerinde boyle zor gectimi
damlahira Elifismail Ben erken geçirdiğim için bir problem yaşamadım gece olunca belki yadırgamış olabilir bence
Ebruatc Elifismail ilk gün bnim kızımda uyumamisti ve çok uyanmıştı, yarın siz gündüz odasında bol bol vakit geçirin oyun oynayın artık burada yatacaksin falan diye oyun arasında anlatın bnde tam ondokuz aylıkken ayırdım şimdi iki yaşına girecek bir ay sonra 🌺