Eda-asel Bnmkide sallamdn uyumuyo cok gazliydi kendini sıkmaktm kendi kendine uyuyamiyodu bi halt edip ayagmda salladm artik alıştı uykuszlktn gozleri kapansa genede kendi kendine uyumuyi agliyo cok uykusu gelnce ayagima yatirir yatirmaz susuyo ve uykuya geciyo.Sallama alişkanligini nasil birsktircm bilmiyorm keske benmkide memde uyusa diyorum bazen