Arkadaşlar, merhabalar. 7 buçuk aylığız. Uzun zamandır hatta neredeyse en başından beri uykuda terleme sorunumuz var. Atleti, pijaması, çarşafı, battaniyesi kısaca her şeyi pamuk. Dar olmayan kıyafetler. Oda sıcaklığı ideal. Üzerine örttüğüm battaniye hem çok ince hem de sadece bacaklarını örtecek şekilde yani yarım olarak kullanıyorum. Ama yok çözüm değil. Uyandığında atleti, hatta pijama ve nevresimi dahil sırılsıklam oluyor. Aynı sorunu yaşayıp neden olduğunu bilen ve çözüm bulan annemiz var mı? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim 💓