Fermanimmm Herkese hayırlı geceler hanımlar 4 aylik bir oglum var emziriyorum ama son bir kaç haftadır aşağıdan gaz çıkartırken cok kötü kokuyor neden olabilir acaba?
alerjikbebek Fermanimmm Canım ayninsorun bizdede var arada oluyor arada olmuyor Dr sordugumda olabilir verdiğiniz vitamin falan kaka süresi geçik olunca yapar ay geçtikçe bu böyle olur falan diye bahsetmişti normal yani hasta falan değil bebeğiniz merak etmeyin
Sevsen Fermanimmm aynı durum 2,5 aylık bebeğimde de var ve de kakası çok kokuyor anlam veremedim 🤷♀️
Bebegimm1 Fermanimmm gazinda olmuyor da kakası cok kokuyor 3bucuk ayligiz neden oluyor acaba birde bebeginizin kakası koyu kıvamlı mı yapıyor onceden hafif sulu olurdu son 1haftadır kakası koyu
BhrAli Ayaklarından üşümüş olabilir, kat kat çorap varsa ayağında çıkart nemli oluyor ayakları çünkü ,gaz sancısı gaz kokusu oluyor, tek çorap yeter…