ikizbabymom
Öyle benim bebeğimde yoğun bakimda kaldi, akciğerleri yoktu,TSH var ve bebeğim alerjik ki ben ne kadar mücadele ettim benim anneliğin değil burada sorgulamak ağzıma almak hiçbirinin haddi değil benim çocuğum bu ayına kadar hastane hastane dolandı benim degistigim,Dr döktüğüm parayı verdiğim mücadeleyi kimse görmedi bu yüzden herkes bilmisligini kendine saklasın HER BEBEK FARKLIDIR. Bu kimsenin haddi de değil ben ne veriyorum ne yediriyorum 4 ayda ek gıdaya başladık biz bilmeden konuşmasında mantığı yok hastalık yüzünden kalkmış burada yanlış doğru vs şeyleri yazıyorlar çok bilenler sizler mukemmelsiniz anladık.. 🤔