Merhaba benim kızım 5 ay 4 günlük şimdi avent natural biberon kullanıyorum.2 numara çünkü henüz 3 yada 6 numara bulamadım bulduklarım da 100den fazla başka bir biberon ucu oluyor mu deneyen anne var mı hiç diğer klasık ucu olur mu acaba bıberona? Birde 2 numaradan Y uca geçiş yapsam bebeğim sıkıntı yaşar mı ?