Bende hamilelik döneminde göğüslerimin altında ve boynumda birkaç tane çıktı, o dönemdeki hormon durumlarından olduğunu düşündüm, hala emzirdiğim için doktora gitmedim memeden kesince bi kontrol ettirip işlem gerekiyorsa yaptıracağım.
yalnız azaldığını fark ediyorum. Düşüyor galiba zamanla kendiliğinden.