Zxcvbnm Damlatmayan kullanıp memnun olduğunuz yada alıp pişman olduğunuz alıştırma bardakları hakknda fikir verir misiniz
[silindi] Zxcvbnm wee babyninkini aldım ben zaten kısa süre kullanıcak diye. Sonrası için aventin pipetli suluğunu aldım. Wee babydede hiç akıtma falan olmuyo
Mehtaptvz Zxcvbnm avent kullandik ama tavsiyem pipetle içmeyi öğrendiğinde pipetli olanlarindan almaniz belki hem ogrenirse elinizde kalmasin bosuna diye