En muzdarip olduğum konu diyebilirm taze ve ilk anneyim çok tedirginim emzirirken basını oldukça yüksek te tutuyorum yine de aynısı oluyor bu arada göğüs silikon ucu ile emziriyorum ne yaptıysam tutmadı mememi göğüs silikon ucuna da süt birikince haydi bakalım bogazı alıyor yaşayanlar varmı bu durumu ne yapmalıyım