Kızlar bebeğim cok huysuz bir bebekti. Tam düzene girdi . Gece 12 gibi uyuyordu 3 saate 1 uyandırıp emziriyprdum . Gündüz 3 te yada 5 te uyuyordu 2 saat. Ama 2 gündür uyumuyor emmiyor . Tam uyutuyorum emzik ağzından düşüyor elini emmeye baslıyor bu seferde uyanıyor bu huyda yeni cıktı. Önceden uyuyana kadar emzik emerdi sonra atardı . Çok mağdurummmm