Merhaba güzel annelerim size bi sorum olacak 1 yaşında oğlum var nezle oldu ve çok huzursuz sürekli burun akıntısı var ve iştahı hic yok sadece emiyo 1 yas asimiz vardı pazartesi 3 tane iğne yapılıyormuş oğlum böyleyken götürmeli miyim aşıya çok mu ağır gelir birde nezlesi için ne yapmalıyım çok ateslenir ağlarsa calpol veriyorum 1 cay kaşığı başka ne yapabilirim