Anneler oğlum 1 hafta sonra 3 Aylık olucak Bayadır onda balgam ve biraz hırıltı hissediyorum bu sürede 4 5 doktora gittim başka sebeplerden ama genel muayene edildi göğsü dinlendi kimse bişey demedi bununla alakalı Bi kaç gündür çok huysuz uyumuyo ağlıyodu kucak istiyo meme istiyo bazen ağlamaktan meme emmiyo bile ayakta emziriyodum bazen durduk yere öğürüyodu ama kusmuyodu akşam emerken öksürdü çıkardım ağzından memeyi ağzından ve burnundan dolu dolu kustu anlamadım sonra rahatladı yavrum hırıltı balgam kesildi 5 10 dk sorna tekrar emdi kustuğu için acıktı 2 saattir mışıl mışıl uyuyor yavrum neden olmuş olabilir sizce