Mom076 Kızlar 8 aylık bebegım banyo yaptırdıgımda korkuyor titriyor eskıden suyu cok severdı ama yüzüne geldımı çığlık atıyor yasayanlar varmı bu durumu ??
eymenugur_721 Mom076 bence gayet normal büyük oğlum bı sene sudan korkar bı sene onu yikamam için yalvarır küçüğü çok şükür seviyor suyu oyuncaklarını alıp banyoda vakit geçirmeyi deneyin belki bı işe yarar
Byt28 Mom076 merhaba, kızım 1 yaşında banyo yapmayı severdi, son 1 haftadır hüngür hüngür ağlıyor. Sizin geçti mi? Neler yaptınız?