Bizim hep boyle 9aylik oldu hala dis yok 😏🤣
Zkyasf Deme deme iki ay daha böyle çekecek mi yavrum bu sancıyi 😞😞
tekgamzelimm yok yani her bebek ayni degildir heran cikabilirde sizinki belli olmaz hic
tekgamzelimm bir hafta on günü buluyor çıkınca rahatlıyorlar
bgmarik Hadi bakalım hayırlısı
tekgamzelimm bence diş
petek-badee ben hem aldım hem kendim yaptım ikisinde kullanıyorum
Zkyasf Hayırlısı olsun inşallah