Çok şiddetli baş ağrılarım oluyodu benim de bilgisayar başında çalışıyodum sürekli ekrana bakarak. Hastaneye gittiğim de boyun düzleşmesi denildi. O zaman bi ilaç fln vermemişti çok sabit bakma pc ye arada boynunu hareket ettir fln demişti doktor bir de egzersiz vermişti. Hala biraz sabit kafam eğik iş yapsam boynum da ve başımda ağrı olur🤷♀️