Prensesmm Emirkusum34 bnmde 2 aylıkken başladı 5 bucuk aylık oldu halen ayni yediklernize dikkat edin düzelir ALLAHın izniyle probyotik icin dut kaynatn kayısı incir elma armut yiyin bol yesillik su özellikle icin abur cubur fasfood muz tarzi seyleri yemeyin
Seyma_29_ Emirkusum34 anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Bizde yaşadık 4. ve 5. Aylarda 15 günü rahat buluyordu yapması. Şuan bile 6-7 günde 1 anca yapıyoruz
Prensesmm Emirkusum34 karnına bol bol masaj yapın zeytinyagyla elinzde isitin karnını sicak tutun belki öyle yapar biz ilaclarla yapyoruz dikkat ettgmz halde
eylulnisa_20 Benim bebeğimde olaylarda yapmadı 3 kere lavma yapmak zorunda kaldık , sonra bağırsak düzenleyici damla verdi doktor 2 ay kullandık geçti
Emirkusum34 Prensesmm her akşam elma yemeden yatmam yazdan yaptığım kayısı hoşafı var ama bizimkinde tık yok
Emirkusum34 10 gün olmadı ama sürekli karnına masaj yapıyorum su günlük 3 litre içerim gaz yapicak hiç birşey yemem neden yapamıyor anlayamadım doktorumuz 2 gün önce malfor damla verdi kunlaniyor bugün 3 gün oldu ama yine tikyok ☹️
Prensesmm Emirkusum34 suan çoğunlukla her bebekte bu kaka yapmma sorunu var ALLAH yardmcmz olsn biran once yaparlar ınsallh