shr42 Bebeğim 6 ay 9 günlük 5 ayını doldurduktan sonra tadimlara başlamıştık herşeyden vermiştim çay kaşığı ile ama şimdi en fazla 1 yemek kaşığı dolusu anca yiyor yemek istemiyor daha sonradan alisirmi bebeği böyle olanlar varmi? - 1.
Morfrenk shr42 zaten o ayda 1 günde en fazla 1 çay bardağı ek gıda yemeliymiş bebek. Oda En fazlası yani. Bence normal sizinki şuan 5.ayda başladınız diye bebek çabuk kabullenecek diye bir şey denemez
Arasannesi shr42 ilk başlarda hevesle yiyecek gıbı oluyor sonra bir dönem iştahsızlık,yemek reddi yaşanıyor.her bebek de olan şeyler bunlar merak etmeyin.bir dönem benım oğlum da hiçbir şey yemek istemez sadece emerdi.sonra yeniden iştahı açıldı
bburcuu Benim oğlum dediğiniz gibiydi şimdi 9 aylık yeni yemeye başladı demekki doyuyor sıkıntı etmeyip azimle hazırlayın tatmasını deneyin
shr42 Morfrenk kabullensin diye degilde tadim yaptik yani tatlarina biraz asina ama hic bir cay bardagi kadar yemedi yarisini bile yemedi acaba yapabileceğim bir şey varmi sevdirmek icin ve ya tek benim bebegim mi boyle diye merak ettim
Arasannesi shr42 inşallah.akışına bırakın kafanıza cok takmayın zamanla her şey düzene giriyor.dönemsel şeyler bunlar.rica ederim🌸